Na de zon, de regen en op naar Cloud.

3 augustus 2023 - Sougné-Remouchamps, België

We hadden nog plannen hoor!

In het naar huis rijden een stop maken in Koblenz en of in Leiden. We waren zelfs al onderweg toen JP zijn weer app melding maakte van zeer slecht weer in de omgeving daar. hevige regen, hagelbuien tot zelfs een tornado behoorde tot de mogelijkheden.

Na de weerkaarten en satellietbeelden bekeken te hebben zagen we dat, als we via Frankrijk, zo naar Luxemburg reden we het ergste konden vermijden. Daar moesten we echt niet over nadenken en dus werd de route aangepast.

Nu regen en wind hebben we wel gehad hoor, veel zelfs, heel veel! Zo reden we op de snelweg op bepaald moment nog amper 35km per uur en schakelde de cruisecontrol zich een keer of drie uit bij een hevige rukwind.

Maar we hadden het wel goed gedaan want de camperplaats in Luxemburg was de zon van de partij. Helaas ook daar wat later regen.

En zo zorgt dat slechte weer ervoor dat we een dikke dag eerder dan voorzien zullen thuis zijn maar ik ken er eentje die daar niet kwaad voor gaat zijn!

1. Jp brands:
    3 augustus 2023
    Laten we van Leiden maar Leiwen maken. Was voorzien om nog wat Klaus wein mee te nemen.
  2. Jos Mellaerts:
    3 augustus 2023