Op stap met zus en schoonbroer dag 3.

11 mei 2018 - Bacharach, Duitsland

Bacharach is een mooi stadje maar na een dag heb je het wel gezien.

Na een lekker ontbijt, op aanraden van Marleen in de plaatselijke taverne van de camping.... helaas niet dus want wat ze niet gelezen had was dat je dat vooraf diende te bestellen.....

Dan maar het stadje in waar we ook bij de plaatselijke bakker toch nog lekker konden ontbijten.

Ondertussen hadden we allen samen besloten om Bacharach achhter ons te laten.

Zo gezegd zo gedaan....

Effe op campercontact zoeken en Baubach leek ons wel iets.... bleek dat piepklein en ei vol te zitten ... trouwens ook in Bacharach stonden de meesten bumper tegen bumper.... niks voor ons dus.

Terug zoeken en nu ging de trip richting Trier.... op naar een plaatselijke wijnboer op amper 300 m van het centrum....

Maar in werkelijkheid lag het centrum zeker 3km van de camperplaats en ook daar geen plaats meer... Dus terug de app geraadpleegd om een andere plaats in Trier te vinden... rap de gps coordinaten ingeven en wij opnieuw op weg naar...

NERGENS ! Allee toch niet in Trier maar ergens tussen de weides. :-)

Maar ondertussen waren we al op een kleine 10 km van....

ECHTERNACHT !!!

En zo staan we nu na 39 opnieuw op de camping van Echernachebruche (of zo iets) maar ook hier heel veel geluk gehad want feitelijk stond het hier ook vol op 1 mooi plaatsje na welk ze zelf voor hen, de belgische uitbaters hier vrij houden.

Maar wij hebben het plaatsje toch gekregen, helemaal op uiteinde van de camping die nog bijna net het zelfde is gebleven als 40 jaar geleden maar nu wel voorzien is van super sanitair en helemaal voldoet aan de kampeerder anno 2018 !!!

Hier blijven we nu tot zondag.

Of hoe een campertripje uiteindelijk voor heel veel jeugd herinneringen kan zorgen...

Maar nu afsluiten want Marleen heeft op de markt hier 2 apperitiefs maisson achterover gekiepert nog voor Luc zijn pintje nog maar op had.... en dat is duidelijk naar haar hoofd gestegen ! Dus rap afsluiten voor ze de Sure induikt ! :-) :-) :-) :-)