Op stap met zus en schoonbroer dag 4.

12 mei 2018 - Echternach, Luxemburg

Euh... vandaag vooral genoten van het schitterende weer hier aan de oevers van de Sure !

Vrij lang uitgeslapen en de zon was al van de partij bij het openen van de camperdeur.

Ontbijt dus buiten in openlucht !

Opnieuw onze echt wel super handige coocker / bbq uitgehaald om de perfecte ommelet spek met eieren op ons bord te toveren :-)

Voor we het wisten was het al 11 uur en gingen we aan het andere eind van de camping de oltimershow bekijken.

Niet alleen auto's maar ook campers, caravans in alle soorten en maten maar vooral de piepkleine caravans trokken de aandacht !

Onvoorstelbaar hoe basic sommige mensen aan het kamperen gaan. Daar iss onze Kaya een luxe suite in het Hilton tegen :-)

Na nog een stop in de plaatselijke «supermarkt» even wat gaan relaxen aan de camper.

Trouwens ons tante Bett is op paar dagen verslaafd geworden aan Woordsnack.... een woordspelletje op de gsm :-)

Maar wat echt wel (weer) de rode draad doorheen dit lang weekend is is.....

Eten....drinken.....veeeeeeeelllll eten en drinken !

Nu nog een laatste bbq hier op de camping en al wat inpakken zodat we morgen weer richting den belgique kunnen :-)

Ergste is dan wel dat ik maandag moet gaan werken :-) :-) :-) :-)