Dag 1. Voor alles een eerste keer....

29 mei 2019 - Arcis-sur-Aube, Frankrijk

We zijn weer vertrokken, iets voor 10 hebben we Bernadette en Luc opgepikt in Aarschot en rond 16u zijn we aangekomen na een al bij al vlotte goeie 420km.

Bij het uit stappen en ons installeren was het voor Marleen nog net iets te fris al gaf de thermometer een fijne 23°C aan. Dus snel een "pulleke" bij aantrekken....

En zo ontstaat deze titel bovenaan.... Voor alles een eerste keer.....

Schat waar heb je de kleren gelegd..... euh welke kleren? …. wel de wasmand met de kleren die we gingen meenemen....euh ……. oeps.....

Na 15 jaar camper vakanties is het ons (mij) dus gelukt om de kleding van mij en Marleen netjes thuis in de slaapkamer te laten staan... :-) Gelukkig lagen er nog wel een paar T shirts in de camper welke we niet gebruikt hadden van ons Ardennen tripje afgelopen weekend, maar als we willen dat over een dag of twee de vliegen niet rond ons zwermen dan zullen we toch minstens ergens wat ondergoed moeten gaan kopen of vanaf nu de rest van de vakantie op één of ander nudistencamping gaan logeren :-p

Maar wees gerust we lossen het wel op. Nu gaan we rustig genieten van een nachtje op een kleine en fijne camping in Arcis sur Aube met als lyrische naam Camping de L'Ile Cherlieu.

Na deze blog ga ik aan het BBQ ke beginnen en morgen is het dan terug op weg naar Oradour.

Mogelijk hebben we daar wel geen internet want daar staan we op een camperplaats. Dus tot..... de volgende....