Terme Catez en kennis maken met Isabelle, Dave en hun lieve dochters.

14 augustus 2019 - Mostec, Slovenië

Vandaag onze tweede dag op camping Terme Catez in Slovenië. Een zeer grote camping met als aantrekpool een heus waterperadijs met verschillende zwembaden, bubbelbaden, waterglijbanen, teveel om op te noemen en laat al dat waterplezier nu net de reden zijn dat Isabelle, Dave en hun dochers hier al 9 jaar op rij hun "tenten" opslaan.

De camping zelf, geeft ons een beetje een dubbel gevoel, ja het is een heel groot domein en het heeft heel veel potentiel, maar het heeft niet overal nog de "glorie" van weleer.

Je merkt het in kleine dingen, zoals het wat verwaarloosde onderhoud van sanitair en plantsoen. Al is de grote nieuwe receptieblok aan de ingang voorzien van prachtig sanitair. Dus ze weten wel hoe het moet.

Ook het gebrek aan eetgelegenheden, er is slechts 1 restaurant en een "market" waar je enkel twee kippenbillen als vlees kon komen maken dat deze camping te lijden heeft van vergane glorie.

Maar geen geklaag hoor ! We zitten hier goed en met ons gezeldschap maken we het altijd wel leuk.

Bij aankomst camper op mooi plaatsje, ons partytent ernaast, nonkel Eddy zijn ledstrips er onder, paar tafeltjes en stoelen erbij gehaald vanuit een verlaten snackbar iets verder, die blijkbaar dit verlof nog niet 1 keer open was.

IMG_20190813_092100IMG_20190813_132933IMG_20190813_123400

1. Odette De Troy:
    14 augustus 2019
    Jullie zijn heel goed geïnstalleerd!
    Zalig met die partytent🤗
    Nog veel plezier!😘