Douce France 2019 naar Le cap d'agde

1 september 2019 - Sommesous, Frankrijk

We zijn pas een goeie 14 dagen thuis na onze vakantie in Kroatië en Slovenië welke samen met Lientje en Jp (Paul) hadden gemaakt, maar nu zijn we onder ons tweetjes in de camper maar gaan we wel samen met Danny en Inge naar de zon in Frankrijk.

Jammer dat Lientje en Jp er niet bij konden zijn maar dat zijn nu eenmaal de voordelen van de gepensioneerde te zijn. :-)

Omdat de kids ook een weekendje in de Belgische Ardennen hadden waren wij van dienst als honden oppas en zijn Danny en Inge al met wat voorsprong vertrokken, maar we halen ze nu snel in zodat we samen op de eindbestemming zullen arriveren.

Dus rond 14u30 zijn we uit Belgienland vertrokken en nu gaan we overnachten in Arcis sur Aube.... ring ring, bij sommige blog volgers zal dit een belletje doen rinkelen want inderdaad begin mei hier nog een nachtje gestaan met zus Bernadette en schonen broer Luc.

Gezellige kleine mooie camping met nen toffe nederlandse "pee" als uitbater.

Morgen gaan we een 500 km verder naar Aumont Aubrac.

Zodra ik internet heb hoor je het vervolg.

Ah ja nog vermelden dat ik nu Jp en Lientje er niet bij zijn gewonnen heb met het regenwormenspel met maar liefst 11 tegen 1 !!!!

:-) :-) :-)

Slaapwel allemaal en Lientje hopelijk nachtje zonder tandpijn !

Jos

1. Jos mellaerts:
    2 september 2019
    Geniet van jullie reis. En broer ga maar in den hof regenwormen zoeken. Hahaha 🤣😉😝
  2. Odette De Troy:
    2 september 2019
    Volop genieten en veilige reis!😘