La douce France deel 2...

8 september 2019 - Cap d'Agde, Frankrijk

We zijn alweer half weg deze vakantie en van blog nog niet veel in huis gekomen. Dus nu beetje inhalen terwijl onze buren nog slapen.

Wat valt er te vertellen, waar in Umag heel wat veranderd was blijft cap d'agde, cap d'agde met alles op en aan en dus ook de befaamde mistral wind !

En de combinatie van zand en wind maken strandbezoek wel pittig en zorgen er dan deze keer ook voor dat we vaker met fiets op stap zijn gegaan.

Een uitstap naar Momtpelier stond ook op het programma maar de nieuwsberichten spreken van zware rellen aldaar met gele hesjes, met vernielingen aan winkels en wagens en dus besloten om die uitstap maar te verplaatsen naar de verdere toekomst.

Voor maandag en zeker dinsdag zoeken we dus nog iets anders want zeker dinsdag verwachten ze hier regen. Wat het wordt weten we nog niet maar als we een sauna vinden maakt dat veel kans.

Voor de rest niet veel te melden want in tegensteling met Kroatië is dit eerder een strandvakantie wat zo een beetje gelijk staat met rust, strand, zand :-) zee en zon.

Zonneke van rond de 30 graden.

Tot later

1. Jos mellaerts:
    8 september 2019
    Dat kan ook eens fijn zij aan het strand liggen niksen. En zo te lezen krijg je gratis een bodyscrub erbij.😜
  2. Odette De Troy:
    8 september 2019
    We zeiden het al tegen mekaar:" Het is daar zo stil aan de andere kant,ze zullen het te druk hebben."
    Goed om jullie te horen!
    Zeg, Vias plage in de buurt is ook wel de moeite waard om naartoe te gaan...is ongeveer 10 km fietsen😊
    Geniet er nog van!