Oeps ...

1 augustus 2023

Ik keek daarnet naar mijn blog van deze morgen en had er blijkbaar een zooitje van gemaakt!

De bergpas noemt de "Grand Saint Bernard" en niet de brand zoals in de titel staat. Autocorrect he šŸ˜œ

En ja we zitten nu in Duitsland aan " onze" kant van de alpen, en wat hebben ze oa. In BelgiĆ«? Juist regen. En niet alleen in BelgiĆ« maar ook hier zo een dikke 650 km van thuis. Maar niet getreurd, hier vlak bij is een wellness en kuuroord met sauna en "terminale" baden zegt JP šŸ¤£ en dat hebben wij vandaag dan bezocht en zodoende weinig of geen last van de regen gehad!

Nadien hebben JP en de meisjes een waar drie gangen menu op tafel getoverd. Meloen met 24 maanden gerijpte Parma ham, een soort raviolie en als dessert krijgen we straks na de afwas tiramisu! Ik heb het vandaag wat meer aan de anderen overgelaten omdat ik nog niet 100% ben maar tegen mijn eigen verwachting in smaakte mij het eten heel erg en dat is dan wel al wat positief voor de komende dagen.

Zo dat was het voor vandaag, morgen rijden we verder. Weten nog niet waar we zullen terrecht komen maar zal zo ergens halverwege thuis zijn.

Tot later.