Op stap met zus en schoonbroer dag 5 (The end)

13 mei 2018 - Aarschot, België

Het moet gezegd, schoonbroertje slaapt wel héél goed in de camper want van het onweer deze nacht in Echternach had hij niks gemerkt !

Na de oltimers en de ijscoupkes van gisteren ontwaakten we deze morgen in een grijs en miezerig Echternach. Maar dat maakte nu niet echt veel meer uit want vandaag was het programma heel eenvoudig.

Inpakken en op weg naar huis.

Maar eerst nog gaan ontbijten bij de plaatselijke bakker. Lekker en goedkoop !

De terugweg verliep heel vlot zodat we rond de middag zelfs nog tijd hadden om een zijsprongetje te maken langsheen de vroegere landcommanderij van de Duitse Orde in Alden Biesen. Jammer van het grijze weer want dit enorme "kasteel" is zeker de moeite waard. Na een kleine wandeling over het domein zijn we dan maar iets gaan eten in de tarverne daar in de buurt en daarna in één ruk naar Aarschot en Testelt.

Wat ons betreft weer een meer dan geslaagd tripje !

Ik zal nu nog wat foto's posten...