De laatste dag Park Umag.

2 augustus 2019 - Camping Park Umag, Kroatië

Jp slaapt nog, naar eigen zeggen chronisch slaaptekort :-)

Daarnet met Lientje naar de bakker geweest voor zo dadelijk nog eens een flink ontbijt binnen te spelen.

Zelf ben ik nog even naar zee afgezakt voor een sfeerfoto nu het nog rustig is. Echt ontwaken doet Park Umag pas rond een uur of 10, al alhoewel er om 7u best al een lange rij stond aan te schuiven aan het bakkerskraam.

Terwijl Jp nog ligt te pitten zijn de meisjes aan het "toekelen" je mag raden van welk dialekt dat woord afkomstig is. :-)

IMG_20190802_074612wat er vandaag nog op programma staat gaan we nog bekijken, maar wel afgesproken dat we in de late namiddag al wel wat gaan inpakken zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken om door de bergen en via de kust naar het eiland Krk te rijden. Al is Krk niet zo groot is het blijkbaar wel het grootste eiland in de regio. Je kan er enkel toekomen via een tolbrug of via een ferry. Wij kiezen voor de brug, want ik weet niet of onze Kaya geen last heeft van zeeziekte. :-)

Ondertussen kwart na 8, zullen tafel is gaan dekken en is zien of Jp niet wakker wordt van de Nespresso geur.

Tot de volgende....