Vakantie 2023 - De voorbereiding

11 juli 2023 - Scherpenheuvel-Zichem, België

Hey iedereen,

Ondertussen al wel even geleden dat jullie nog iets hoorden over ons en reizen. Maar.....

Nog een paar dagen en we gaan onze eerste reis met ons nieuw bakje aanvangen !

Meer dan 600 dagen hebben we op onze nieuwe camper moeten wachten en dat zorgt nu toch wel wat voor een beetje "onwennigheid" ondanks het feit dat we ondertussen toch al zeker een 15jaar fervente campervakantiegangers zijn.

Op Facebook gaan we om veiligheidsredenen niets publiek posten tijdens de reis, maar onze blog hier, is niet publiek en is enkel te lezen door jullie die opgenomen zijn in onze "publicatielijst".

Dit jaar ligt het hoogtepunt van onze reis in Italië en meer bepaald Cinque Terre.

cinque1

Natuurlijk zijn we daar niet vanaf dag 1 en (be)zoeken we ook mooie plaatsjes onderweg.

Ondertussen ronden we de laatste voorbereidingen af zodat we eerdaags aan onze reis gaan beginnen.

De route ligt min of meer vast, de spullen die we willen meenemen zijn we klaar aan het leggen en vooral we kijken er héél erg naar uit !

En ook deze keer ga je ons een beetje kunnen volgen via deze blog !