Vakantie 2023 - De voorbereiding

11 juli 2023 - Scherpenheuvel-Zichem, België

Hey iedereen,

Ondertussen al wel even geleden dat jullie nog iets hoorden over ons en reizen. Maar.....

Nog een paar dagen en we gaan onze eerste reis met ons nieuw bakje aanvangen !

Meer dan 600 dagen hebben we op onze nieuwe camper moeten wachten en dat zorgt nu toch wel wat voor een beetje "onwennigheid" ondanks het feit dat we ondertussen toch al zeker een 15jaar fervente campervakantiegangers zijn.

Op Facebook gaan we om veiligheidsredenen niets publiek posten tijdens de reis, maar onze blog hier, is niet publiek en is enkel te lezen door jullie die opgenomen zijn in onze "publicatielijst".

Dit jaar ligt het hoogtepunt van onze reis in Italië en meer bepaald Cinque Terre.

cinque1

Natuurlijk zijn we daar niet vanaf dag 1 en (be)zoeken we ook mooie plaatsjes onderweg.

Ondertussen ronden we de laatste voorbereidingen af zodat we eerdaags aan onze reis gaan beginnen.

De route ligt min of meer vast, de spullen die we willen meenemen zijn we klaar aan het leggen en vooral we kijken er héél erg naar uit !

En ook deze keer ga je ons een beetje kunnen volgen via deze blog !

Tot over enkele dagen.

Jos, Marleen en co.

1. Jef:
    12 juli 2023
    Jos, Marleen we gaan dit zeker volgen. Geniet van jullie reis !
    Grtjes
    Jef,Sonja
  2. Ingrid:
    12 juli 2023
    Geniet van jullie mooie reis.
  3. Mieke:
    Hey Jos Marleen en co
    Veel succes met jullie mobilhome. Geniet van jullie reizen. Bedankt dat ik jullie mag volgen .
    Groetjes
    Mieke
  4. Luc en Bernadette:
    12 juli 2023
    Jos en Marleen (en Cloud!), ik vind het nu al spannend en jullie zijn nog niet vertrokken!
  5. Jos Mellaerts:
    12 juli 2023
    Cloud blijft bij nonkel andre
  6. Annick Luyten:
    12 juli 2023
    Veel plezier onderweg Jos,Marleen en co.
    Veel veilige kilometers wij volgen mee!
  7. Odette De Troy:
    16 juli 2023
    We genieten mee van jullie reisverhalen!🙂
    Veel plezier!🙂