Het klassement.

1 augustus 2019 - Umag, Kroatië

Net zoals onze drankvooraad smelt voor de zon smelten de dagen hier in Umag als sneeuw voor de zon. Niet moeilijk bij temperaturen die makkelijk 35° halen.

Bij deze hitte zou je denken dat de activiteitsgraad van het gezeldschap wat lager zou liggen maar dan vergissen jullie zich.

Zo was het gisteren aan de jongens om te kokerellen en natuurlijk kozen zij voor de bbq. Met gevulde champignons als voorgerecht en zelf bereide gehaktballetjes met kriekjes. Moet het ge zegd worden dat het lekker was ?

We zijn gisteren ook eens de andere kant van het park gaan verkennen. Conclusie immerns groot, in bijna niks meer te vergelijken met 30 j geleden. Ook de geweldige 'pla jadran' is blijkbaar van de menukaart verdwenen.

Voor tante Odette, het naaktstrand heeft hier plaats moeten ruimen voor een heuse dog beach !!!

En wat doen we zoal 's avonds ?

Iets (veel) drinken natuurlijk en... een spelletje spelen.

Meestal patch work of het verschrikkelijke regenwormspel. Het eerste is feitelijk een spel voor twee maar wij spelen het dus met twee teams van twee. Om het nog leuker te maken doen we aan full partnerrruil :-) en vormt Marleen een team met Jp en ik met Lientje.

Alsof dat nog niet genoeg was kwam Jp met het idee om een 'klassement' op te maken.... op basis van het aantal punten per spelronde. Vraag maar aan Jp wat het resulttat tot nu toe is :-) :-p

Morgen is het al onze laatste dag in Umag en breken we het kamp hier op en trekken we zaterdag morgen verder naar het eiland Krk als tussenstop voor Zadar waar we zondag naar toe gaan.

Tot de volgende.

Jos

1. Odette De Troy:
    1 augustus 2019
    We zeggen hier thuis:"Doe zo verder!"
    A propos..ik ben gisteren met mémé en Lore solden gaan schoppen en nadien terraske.
    Deze namiddag met haar op bezoek naar bompa...
    Ze stellen het heel goed verder😊
    Veel groetjes van het thuisfront😘😘
  2. Jos Mellaerts:
    1 augustus 2019