Op stap naar Rome en zoveel meer... 2018 - Dag 3

2 augustus 2018 - Firenze, Italië

Vandaag verlaten we Oostenrijk en rijden we naar Firenze, de hoofdstad van Toscane.Via de Brennerpas bereiken we al snel de grens met Italië en wat rijden in Italië betreft is het toch even wennen !

Over "Anticiperen" in het verkeer heeft de Italiaan blijkbaar nog nooit gehoord !

Voet op de gas, en als er iets voor hem of haar opduikt vol in de rem. Heel ambetant maar na een tijdje weet je hoe het er aan toe gaat en pas je uw eigen rijstijl nog wat meer aan. Ook niet leuk aan snelweg rijden zijn de honderden vrachtwagens die haast bumper tegen bumper over de Brenner razen.

Maar uiteindelijk nog vrij vlot aangekomen op de heel mooie camping Firenze.

Na camper op de plaats gezet hebben direct het zwembad gaan testen en nadien een deug doende douche.Ook hier het sanitair onberispelijk !

Persoonlijk vond ik de douches in Innsbruck nog leuker maar da's ieder zijn mening :-)

Ha ja, na de douches verraste Lientje ons met een stapeltje handdoeken waarop ze héél mooi KaYa en het loge van Mobilvetta heeft geborduurd. Tante Odette gaat jaloers zijn hahahaha.

Hier in Firenze blijven we nu een drietal dagen. Als ik ergens wat tijd heb zal ik nog is proberen om wat foto's te posten of nog een beetje blog schrijven, maar of het gaat lukken..... :-)

Tot later !

1. Jos mellaerts:
    2 augustus 2018
    Alweer een top dag. Ik neem het aan dat jullie direct het zwembad zijn ingedoken met die warmte. Xxx